Kako je ‘burkinimanija’ podijelila javnost

Zabrana burkinija na francuskim plažama učinila je “islamsku odjeću” za kupanje veoma traženom. Izumiteljica, australsko-libanonska kreatorica Aheda Zanetti tvrdi:

– Svaki dan dobijamo oko 60 novih narudžbi i skoro sve su nemuslimanske. Ranije smo prodavali oko 12 burkinija dnevno, a aktualno je broj znatno povećan.

Zanetti ističe da dobija mnoštvo ohrabrujućih poruka podrške jer je prema njenom tumačenju i razumijevanju, ova odjeća sredstvo integracije u zapadna društva i dozvoljava muslimanskim vjerskim praktikanticama uživanje u blagodetima plaže.

– Mnoštvo osoba mi pišu, posebno žene sa rakom dojke objašnjavajući kako su dugo tražile ovakvu odjeću.

Pored brojnih, jako poznatih i slavnih proizvođača burkinija, Australijanka prisvaja nazive “burkini” ili burquini”, tvrdeći da je prva iznijela na svjetsko tržište “muslimansku” odjeću za kupanje.

Džana Mujadžić/Inreformator.ba

Komentari