Sedmica informatičke pismenosti obilježena u SMART Resursnom centru CPCD-a

Centar za promociju civilnog društva organizovao Sat kodiranja za 112 učenika i učenica

Centar za promociju civilnog društva u okviru svog SMART Resursnog centra, već petu godinu zaredom u sedmici informatičke pismenosti, koja se ove godine obilježava od 3. do 9. decembra, organizuje akciju učenja Sat kodiranja.

Sat kodiranja je globalna edukativna akcija namijenjena sticanju prvih programerskih iskustava pokrenuta sa ciljem promovisanja informatike i programiranja kao zanimanja budućnosti. Akciju je pokrenula američka organizacija Code.org djelujući u dva pravca: prvi –  kreiranje interaktivnih, zanimljivih i edukativnih tutorijala prilagođenih interesovanjima djece i mladih u svijetu, drugi – stvarajući partnerstva sa organizacijama i institucijama u gotovo svim zemljama svijeta. Zvanični zastupnik akcije u BiH je Centar za promociju civilnog društva, a glavni zadatak je promocija akcije među nastavnicima i nastavnicama koji u svojim školama organizuju Sat kodiranja.

„Ove godine je održano 116 satova kodiranja u BiH, a CPCD je bio domaćin za 112 učenika i učenica iz pet osnovnih škola: OŠ Osman Nakaš, OŠ Kovačići, OŠ Sokolje, OŠ Pofalići, OŠ Umihana Čuvidina i Srednje zubotehničke škole.Škole nam svaki dan šalju fotografije i video zapise sa održanih akcija diljem BiH a mi ih sve objavljujemo na zajedničkoj facebook stranici Hour of Code Bosnia and Herzegovina i na taj način širimo ideju promovisanja informatike kao zanimanja budućnosti.“kaže,  Dajana Cvjetković, menadžerica Smart Resursnog centra CPCD-a.

Sedmica informatičke pismenosti je inspiracija nastavnom osoblju da u svoje redovne aktivnosti uvrste inovativne časove koji motivišu mlade da nadograđuju svoje znanje u oblasti programiranja i da otkriju novu perspektivu učenja i informatike kao nauke. Kreatori akcije su informatički stručnjaci i stručnjakinje koji su prepoznali potražnju globalnog tržišta rada za ovim zanimanjem, a kroz razgovore sa prijateljima iz drugih struka su shvatili da je najčešći razlog zašto se mladi ne odlučuju za proširivanje znanja u ovoj oblasti nepoznavanje nauke i misticizam kojim je programiranje okruženo. Željeli su inspirisati djecu i mlade da uče više i više, prevazilaze stereotipe, i ohrabre se da izaberu programiranje za svoj profesionalni poziv.

(Izvor: Inreformator.ba)

 

Komentari